Snö... Love it!!

Kan ju inte bli bättre med snö!!! Idag så har det snöat hela dagern, hur mysigt som helst.

Idag har jag vart ett tag på ett sjukhusbesök , sen gick jag en lång promenad i det vackra vädret runt stan.

 

Nu sitter jag inne med en kopp kaffe och en vaniljbulle framför tv och kollar på Utvandrarna, tydligen så är  filmen BARA 4 timmar lång.,  det blir väl att titta på halva idag och sen resten i morgon haha... (skolarbete)

 

Gud!!!,  det är snart Jul., dagarna rullar så fort fram och det var inte länge sen det var sol och bad!

I år vet jag faktiskt inte vad jag önskar mig, har inte funderat på saken en! Det blir väl att fundera lite i veckan!

Jag saknar verkligen Julen, vill att det ska vara Julafton i morgon.

 

Nu ska jag fixa till lite grejer! Kommer in senare.

 

 

 Kram på er bloggare!!!   








En kaffe på morgonen är livet!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0